Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آیین اختتامیه رویداد آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.  این دوره که با همکاری آکادمی همراه اول و شرکت هواوی برگزار شد، رویدادی ۸ روزه و با هدف آموزش و تربیت علاقه‌مندان به حوزه ICT بود که در طی آن، شرکت‌کنندگان در زمینه 5G، AI، Cloud، Leadership، Business Model تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی آموزش دیدند. در این مراسم علی اکبر حکمتی کیا، مدیر آکادمی همراه اول به ارائه ضرورت‌ها و اهمیت مأموریت این آکادمی به‌منظور پرورش و توانمندسازی نیروهای جوان از طریق برگزاری دوره‌های کارآموزی و ارائه‌ آموزش‌های تخصصی پرداخت.

برگزاری اختتامیه رویداد آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات 

بورس24 : رویداد آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات با معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

این دوره که با همکاری آکادمی همراه اول و شرکت هواوی برگزار شد، رویدادی 8 روزه و با هدف آموزش و تربیت علاقه مندان به حوزه ICT بود که در طی آن، شرکت کنندگان در زمینه 5G، AI، Cloud، Leadership، Business Model تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی آموزش دیدند.

در این مراسم علی اکبر حکمتی کیا، مدیر آکادمی همراه اول به ارائه ضرورت ها و اهمیت مأموریت این آکادمی به منظور پرورش و توانمندسازی نیروهای جوان از طریق برگزاری دوره های کارآموزی و ارائه‌ آموزش های تخصصی پرداخت.

در ادامه رضا ایزدی، مدیر خدمات شرکت هواوی نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با آکادمی همراه اول برای برگزاری این دوره، اظهار امیدواری کرد که در آینده تعداد برنامه های مشابه، افزایش پیدا کند.

منبع خبر: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24